PRIMERA REUNIÓ DE TREBALL , PER A LA MARCA TURÍSTICA DE L’URGELL

Dilluns 10 de desembre va tenir lloc a l’Hotel Balneari de Rocallaura la primera reunió de la TAULA DE TREBALL PER UNA ESTRATÈGIA DE MARCA TURÍSTICA DE L’URGELL.

Hi van participar prop de 30 persones del sector privat i públic turístic de l’Urgell per treballar conjuntament per la creació d’una taula de treball per una estratègia de marca turística de la comarca. Hi havia propietaris d’allotjaments, restaurants, productors agroalimentaris, museus, oficines de turisme, activitats de lleure… L’objectiu era crear sinergies entre les empreses que desenvolupen activitats turístiques complementàries, establint vincles comercials que generin negoci i imatge d’unitat de territori. La idea és treballar conjuntament tant el sector públic com el privat. Que el sector treballi conjuntament i coordinadament per al turisme del territori, i no només promocioni el seu propi establiment. Cal treballar plegats per posicionar la comarca de l’Urgell, i que tots els agents puguin aportar idees i propostes noves.

La reunió va estar dinamitzada per Carles Mera, tècnic en màrqueting turístic i agroalimentari, formador en màrqueting estratègic i dinamitzador sociocultural.

Aquesta ha estat la primera de les tres reunions de treball que es duran a terme en els propers mesos, i que ha estat finançada pel Consell Comarcal de l’Urgell. La propera reunió serà al mes de gener de 2019, a la població del Tarròs.