Dia internacional per a l'eliminació de la violència contra les dones
Amb el lema PROU! ens sumem enguany als actes de commemoració del 25 de novembre, Dia Internacional per a la eliminació de la violència contra les dones!
Aquest eslògan, s'utilitzarà com a abanderat en les diverses actuacions que es duran a terme durant les properes setmanes per tal de conscienciar sobre les violències masclistes, els micromasclismes i la violència de gènere, encara molt presents en la nostra societat.
Per fer-ho més visible, s'han repartit unes lones a tots el ajuntaments de l'Urgell, per tal que les puguin penjar en els balcons i els llocs ben visibles, i mostrar així que a l'Urgell diem PROU a les violències masclistes.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes