GRÀFIQUES SOBRE LES CONSULTES REBUDES DURANT L’ANY 2019 A L’OFICINA COMARCAL D’INFORMACIÓ AL CONSUMIDOR DE L’URGELL (OCIC)

Durant l’any 2019, s’han rebut a l’Oficina Comarcal d’Informació al Consumidor de l’Urgell (OCIC), un total de 555 consultes. Des del 1990, any en que es va obrir l’oficina, s’han atès més de 14.000 consultes.

Des de l’OCIC de l’Urgell s’estan duent a terme tasques d’orientació, informació i formació dels consumidors i usuaris de la comarca de l’Urgell.

Un total de 78 són les reclamacions i denúncies trameses a l’Agència Catalana del Consum al 2019. La resta de consultes rebudes han estat resoltes directament a la mateixa OCIC de l’Urgell.

Pel que fa a les respostes rebudes de l’Agència Catalana del Consum, de les resolucions de les reclamacions i denúncies plantejades pels consumidors i enviades per aquesta OCIC, hi ha un 45% d’expedients de reclamacions favorables i un 53% on no hi ha hagut resposta favorable per no haver-hi voluntat de mediació o d’arbitratge; i el 2% restant han estat denúncies.

   

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis i raons tècniques, per a millorar la teva experiència de navegació, per a emmagatzemar les teves preferències i, opcionalment, per a mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Hem inclòs algunes opcions de configuració que et permeten dir-nos exactament les cookies que prefereixes i les que no. Prem ACCEPTAR per a consentir totes les cookies. Prem CONFIGURACIÓ per a decidir les opcions que prefereixes. Per a obtenir més informació sobre les nostres cookies accedeix a la nostra Política de cookies aquí: Més informació
Configuració