SESSIÓ DE FORMACIÓ COM EVITAR ELS USOS SEXISTES EN EL LLENGUATGE

El Servei d’Informació i Atenció a les Dones de l’Urgell i el Consorci per a la Normalització Lingüística de l’Urgell han organitzat la sessió de formació COM EVITAR ELS USOS SEXISTES EN EL LLENGUATGE. Hi ha participat unes 20 persones treballadores dels programes Treball i Formació i Enfeina’t 2018 que desenvolupen diferents tasques.

La tècnica del Consorci, Teresa Arrufat, ha exposat que els textos de les administracions públiques han d’estar lliures d’usos discriminatoris del llenguatge que invisibilitzen les dones, però a la vegada han de ser respectuosos amb el funcionament genuí de la llengua. S’han analitzat els recursos per tal d’aconseguir una correcció gramatical i claredat de comunicació.

Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes