Preparem la proposta de modificació del reglament dels serveis de teleassistència i atenció domiciliària per a reduir el 50 % aproximadament l'aportació econòmica dels usuaris.

En aquests moments tenim una elevada població que podria ser-ne usuària i amb la modificació el servei serà més accessible.

#urgell #somurgell #serveissocials


 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes