Qualitat personal i relacions humanes en temps de canvis
22 professionals de diferents administracions participen en el curs telemàtic "Qualitat personal i relacions humanes en temps de canvis" organitzat en el marc del Pla Agrupat de formació continuada.
✔️Ser conscients de les nostres resistències als canvis i entendre per què es fa difícil obrir-nos a allò que és nou és la base per a poder desenvolupar les actituds que afavoreixen la motivació a
nous aprenentatges i reptes professionals, que acaben millorant les relacions entre els professionals de l’administració i els ciutadans.
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes