La setmana dels barbuts, setmana d'esternuts!

Encetem la setmana dels barbuts que, tradicionalment, es considera la més freda de l’any, i estufes i calefactors són els nostres grans aliats.

Recorda apartar-los de materials combustibles com són cortines, catifes, moquetes, llençols o altres teixits. I, si encens la llar de foc, tingues en compte aquests consells de seguretat a la llar.



 



 
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
Utilitzem galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis, per motius tècnics, per millorar la vostra experiència de navegació, per emmagatzemar les vostres preferències i, opcionalment, per mostrar-vos anuncis personalitzats segons les vostres preferències analitzant els vostres hàbits de navegació. Seleccioneu ACCEPTAR per consentir totes les galetes, seleccioneu REBUTJAR per rebutjar totes les galetes o seleccioneu CONFIGURACIÓ per personalitzar les vostres preferències de galetes. Per a més informació, consulteu la nostra: Política de Galetes